توسعه در خرید بک لینک - استراتژی های توسعه برای به دست آوردن بک لینک

توسعه در خرید بک لینک - استراتژی های توسعه برای به دست آوردن بک لینک

خرید بک لینک از آپ بک لینک  یکی از جنبه های مهم سئو است که به بهبود دید وب سایت در نتایج جستجو کمک می کند. بک لینک ها که به عنوان لینک های ورودی یا ورودی نیز شناخته می شوند، نقش مهمی در تعیین رتبه و کیفیت یک وب سایت از نظر گوگل دارند. در این مقاله، استراتژی‌های مختلف ایجاد پیوند را بررسی می‌کنیم که می‌تواند به شما کمک کند لینک‌هایی با کیفیت بالا به وب‌سایت خود داشته باشید و تلاش‌هایتان را به سطح بعدی برسانید. آماده شیرجه رفتن هستید؟

فهرست مطالب:

    چگونه از Outreach برای لینک سازی استفاده کنیم و چیست؟
    استراتژی های توسعه پیوند
        لینک های رقیب خود را بدزدید - تکنیک آسمان خراش
        تبادل لینک های شکسته
        روابط عمومی دیجیتال انجام دهید
        پست های مهمان را بنویسید
        تبادل لینک
        ادعای ذکرهای بدون پیوند
    نکات توسعه لینک سازی
    استراتژی‌های توسعه پیوند – پیش‌خرید

چگونه از آپ بک لینک بک لینک بخریم و استفاده کنیم؟

لینک بیلدینگ فرادستی فرآیند دسترسی به وب سایت ها و افراد در صنعت شما و درخواست از آنها برای پیوند به صفحه شما است.

استفاده از این استراتژی مزایای متعددی دارد که عبارتند از:

    لینک های ورودی از وب سایت های معتبر می توانند اعتبار دامنه وب سایت شما و رتبه بندی موتور جستجو را بهبود بخشند.
    پیوندهای با کیفیت می توانند به ترافیک هدفمند و درگیر به وب سایت شما اشاره کنند که در نهایت ممکن است به تبدیل تبدیل شوند.
    اطلاع رسانی می تواند دید و اعتبار برند را افزایش دهد، به خصوص اگر پیوندهایی را از وب سایت های معتبری که به عنوان متخصص در این صنعت خدمت می کنند، به دست آورید.

این تکنیک لینک بیلدینگ می تواند به شما در ایجاد روابط با دیگر صاحبان وب سایت، وبلاگ نویسان و تأثیرگذاران صنعت کمک کند. به لطف آن، می توانید به طور مداوم روی بهبود نتایج خود کار کنید.
  

آپ بک لینک در مقایسه با تاکتیک های دیگر مانند تبلیغات گوگل، روشی مقرون به صرفه برای ایجاد شناخت و دستیابی به مخاطبان هدف است.

به طور کلی، توسعه بخشی مهم از یک استراتژی جامع لینک سازی است ، زیرا به بهبود دید، اعتبار و ترافیک ارجاع وب سایت کمک می کند.
استراتژی های توسعه پیوند

همانطور که می‌دانید، ایجاد لینک توسعه‌یافته می‌تواند از راه‌های مختلفی برای وب‌سایت شما مفید باشد. اما چگونه می توان به آن دست یافت؟ چند استراتژی وجود دارد که می توانید سعی کنید پروفایل پیوند خود را بدون صرف هزینه گزافی گسترش دهید.
1. لینک های رقیب خود را بدزدید - تکنیک آسمان خراش

آیا تا به حال در مورد تکنیک آسمان خراش شنیده اید؟

این شامل ایجاد محتوایی است که بهتر از متون موجود است . برای انجام این کار، باید محتوایی را پیدا کنید که قبلاً در یک فضای خاص محبوب است و چیزی حتی بهتر بنویسید. سپس می توانید با متن موجود با وب سایت تماس بگیرید و از آنها بخواهید که این قطعه را با محتوای شما جایگزین کنند.

هدف این است که سایر سایت‌ها را تشویق کنید تا به محتوای بهبود یافته (منظور محتوای شما) پیوند دهند، بنابراین پروفایل پیوند شما را بهبود می‌بخشد.

چگونه می توان به آن دست یافت؟

1. تجزیه و تحلیل شکاف بک لینک را برای یافتن مقالات با عملکرد خوب با بک لینک های متعدد انجام دهید:

2. تحقیقات خود را انجام دهید و محتوای بهتر، جامع تر و به روزتر ایجاد کنید. مطمئن شوید که متون شما طولانی تر هستند، تمام جنبه های مرتبط با موضوع را پوشش می دهند و مرتبط ترین اطلاعات را در بر می گیرند.

3. با وب سایت های پیوند دهنده تماس بگیرید و به آنها نشان دهید که مقاله شما ارزشمندتر از مقاله ای است که قبلاً در صفحه خود دارند . از آنها بخواهید به جای رقیب شما به شما لینک دهند.

2. پیوندهای شکسته را تعویض کنید

لینک بیلدینگ شکسته یکی دیگر از استراتژی های ارتباط بیلدینگ است که ارزش بررسی دارد. این شامل تجزیه و تحلیل وب‌سایت‌های مرتبط با صنعت، یافتن پیوندهای خارجی که کار نمی‌کنند، و سپس تماس با صاحبان وب‌سایت‌ها برای پیشنهاد دادن به آنها که می‌توانند پیوندهای شکسته را با پیوندهایی به محتوای با کیفیت و مرتبط با موضوع در وب سایت شما جایگزین کنند .

این یک استراتژی موثر است که هم برای شما و هم برای این وب سایت ها مفید است. چرا؟

به لطف آن، پروفایل پیوند خود را بهبود می‌بخشید و سایر صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند از شر پیوندهای شکسته خلاص شوند، بنابراین UX را بهبود می‌بخشند و اطمینان می‌دهند که صفحات آنها خطا ایجاد نمی‌کند.

چگونه می توان به آن دست یافت؟

وب‌سایت‌های مرتبط با موضوعی را پیدا کنید که می‌خواهید پیوندی را در آنها قرار دهید.
آنها را برای پیوندهای شکسته با استفاده از SEMrush بررسی کنید.
تعیین کنید که چه نوع محتوایی می تواند ایجاد یا پیشنهاد شود تا پیوند شکسته را عوض کنید.
با صاحبان وب سایت تماس بگیرید و محتوای خود را به عنوان جایگزینی برای پیوندی که کار نمی کند ارائه دهید. آنها احتمالا خوشحال خواهند شد که موافقت کنند.

3. روابط عمومی دیجیتال انجام دهید

روابط عمومی دیجیتال در مورد استفاده از کانال های دیجیتال برای تبلیغ یک نام تجاری، محصول یا خدمات است. شامل فعالیت هایی مانند:

تولید محتوا،
اینفلوئنسر مارکتینگ،
رسانه های اجتماعی،
هدف گیری مخاطب

روابط عمومی دیجیتال یک راه عالی برای ایجاد لینک به وب سایت شما است. چگونه انجامش بدهیم؟

محتوایی ایجاد کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، آن را در رسانه های اجتماعی یا سایر کانال های مرتبط به اشتراک بگذارید و مخاطبان هدف خود را تشویق کنید که به همان شیوه عمل کنند.

مطمئن شوید که این ذکرها شامل پیوندی به وب سایت شما باشد . به این ترتیب، نه تنها می توانید پروفایل لینک خود را تقویت کنید، بلکه شناخت برند را نیز بهبود می بخشید و به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا می کنید. می خواهید حتی فراتر بروید؟ همچنین می‌توانید با اینفلوئنسرها و روزنامه‌نگاران تماس بگیرید یا با دیگر متخصصان صنعت ارتباط برقرار کنید و آنها را تشویق کنید تا در مورد محتوای شما اطلاعاتی را منتشر کنند.

آیا می خواهید در مورد روابط عمومی دیجیتال بیشتر بدانید؟ مقاله ما را بررسی کنید: چگونه از روابط عمومی دیجیتال به عنوان یک تاکتیک لینک سازی استفاده کنیم

4. پست های مهمان بنویسید

پست مهمان نوعی استراتژی بازاریابی محتوا است که در آن یک شرکت یا فرد برای وب سایت دیگری محتوا ایجاد می کند تا در معرض دید قرار بگیرد، بک لینک ها را جذب کند و ترافیک را به وب سایت خود هدایت کند. محتوا می تواند هر چیزی باشد، به معنای پست های وبلاگ، توصیفات، بررسی محصول، یا حتی فقط چند جمله که می تواند در یک کتاب الکترونیکی نقل قول شود.

پست مهمان به طور موثر دسترسی شما را افزایش می دهد و روابطی را با سایر وب سایت ها و خوانندگان آنها ایجاد می کند. علاوه بر افزایش ترافیک به صفحه شما، می تواند به ایجاد شهرت شما به عنوان یک متخصص صنعت و رهبر فکری نیز کمک کند.

چگونه می توان به آن دست یافت؟

1. قبل از اینکه پست مهمان را شروع کنید، باید وب سایت های هدفی را که می خواهید در آن پست کنید، شناسایی کنید . به دنبال صفحاتی باشید که مخاطبان یکسانی دارند، در صنعت شما هستند و لحن صدای مشابهی دارند. در گوگل تحقیق کنید از "پست مهمان" + کلمات کلیدی مورد علاقه خود استفاده کنید تا وب سایت هایی را از جایگاه خود بیابید که پست های مهمان را می پذیرند یا به سادگی منابع ارزشمندی را تعیین کرده و آنها را ایمیل کنید یا از طریق فرم های تماس پیام ارسال کنید.

2. مطمئن شوید که وب سایتی که می خواهید پست مهمان را در آن منتشر کنید از نظر موضوعی با صفحه شما مرتبط باشد . تنها در این صورت می تواند به تلاش های سئو، روابط عمومی و بازاریابی شما کمک کند.

3. پارامترهای وب سایت را با استفاده از ابزارهایی مانند Ahrefs یا SEMrush بررسی کنید. حتما به عناصری مانند رتبه‌بندی دامنه، رتبه‌بندی URL، تعداد دامنه‌های ارجاع‌دهنده، قابلیت مشاهده و ترافیک توجه ویژه داشته باشید.

چگونه این پارامترها را بررسی کنیم؟ به سادگی آدرس وب سایت خود را در نوار جستجو وارد کنید و معیارهای زیر را مشاهده خواهید کرد:

ahrefs پارامترهای وب سایت را بررسی می کند

4. با صاحبان وب سایت تماس بگیرید و به آنها یک پست مهمان پیشنهاد دهید.

5. محتوای با کیفیت بالا با لینک هایی به وب سایت خود ایجاد کنید. از لنگرهای مناسب استفاده کنید. حتماً مقاله ای بنویسید که جذاب باشد و برای خوانندگان وب سایت ارزش بیافزاید.

5. تبادل لینک

هنگامی که در مورد فرصت های ایجاد لینک توسعه ای صحبت می کنیم ، نمی توانیم این روش را فراموش کنیم. تبادل لینک یک "توافق" بین دو وب سایت برای پیوند دادن به محتوای یکدیگر است. این یک راه عالی برای دریافت بک لینک های بیشتر به وب سایت شما بدون نیاز به تماس مداوم با افراد متعدد یا پرداخت هزینه برای مقالات حمایت شده است.

چنین همکاری پیوند به پیوند یک راه ساده برای تقویت تدریجی نمایه پیوند، ایجاد شبکه با کارشناسان صنعت و دستیابی به گیرندگان جدید به طور منظم است. برای استفاده حداکثری از تبادل لینک، مطمئن شوید که وب‌سایت‌هایی را پیدا کنید که مرتبط با جایگاه شما هستند و محتوای با کیفیت بالایی دارند. همچنین به پارامترها توجه کنید تا بک لینک ها به رتبه وب سایت شما آسیب نرسانند.

چگونه می توان به آن دست یافت؟

وب سایتی را پیدا کنید که می خواهید از آن لینک دریافت کنید. به دنبال صفحاتی بگردید که مربوط به جایگاه شما هستند و پارامترهای خوبی دارند.
به دنبال مقاله خاصی باشید که دوست دارید پیوند شما در آن قرار گیرد. دید و ترافیک آن را بررسی کنید.
با صاحبان وب سایت تماس بگیرید و به آنها تبادل لینک بدهید. به آنها بگویید که می توانند در ازای پیوندی از وب سایت خود در مقاله انتخابی شما، در هر کجا که دوست دارند پیوندی در وب سایت شما دریافت کنند.

6. ادعای ذکر نامرتبط

گسترش لینک سازی به معنای ایجاد مقالات جدید یا به روز رسانی محتوای موجود نیست. گاهی اوقات سایر وب سایت ها یا افراد قبلاً به محتوا یا پیشنهاد شما مراجعه می کنند اما پیوندی به صفحه شما ارائه نمی دهند. همانطور که می توانید حدس بزنید، این یک فرصت عالی برای به دست آوردن بک لینک های ارزشمند به سایت خود بدون هزینه است.

چگونه می توان به آن دست یافت؟

هشدارهایی را برای نام تجاری و وب سایت خود تنظیم کنید تا زمان و مکان مراجعه آنلاین به آن را نظارت کنید. برای این منظور می توانید از Google Alerts، Mention.com یا سایر ابزارهای آنلاین محبوب استفاده کنید.
وقتی نامی بدون پیوند پیدا کردید، با مالک وب سایت تماس بگیرید و از او بخواهید که به وب سایت شما پیوند دهد.
محتوایی ایجاد کنید که برای خوانندگان وب سایت ارزشمند باشد. این مؤثرترین راه برای تشویق مردم به اشتراک گذاری مقالات یا سایر محتوای شما با مخاطبان است. به لطف آن، وب سایت شما بیشتر و بیشتر ذکر می شود.

آیا می خواهید روش های دیگری برای به دست آوردن لینک های خارجی با کیفیت را کشف کنید ؟ راهنمای نهایی ما را بررسی کنید!

نکات توسعه لینک سازی و خرید بک لینک

شما قبلاً برخی از تکنیک‌های ایجاد پیوند کلاه‌برداری سفید را می‌شناسید و یا خرید بک لینک. اما برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت روی چه چیزی تمرکز کنید؟ نکات ما را در زیر بررسی کنید:

تحقیقات خود را به خوبی انجام دهید - هنگام ایجاد پیوندها از طریق توسعه، مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید. بنابراین، درباره وب سایتی که می خواهید با آن همکاری کنید، اطلاعات بیشتری کسب کنید. مطمئن شوید که همیشه معیارها و پارامترهای آن را بررسی کنید، مانند رتبه دامنه، رتبه بندی URL، قابلیت مشاهده، ترافیک و نمایه بک لینک. صفحاتی را انتخاب کنید که واقعاً می توانند برای سئوی شما مفید باشند، از نظر موضوعی با کسب و کار شما مرتبط هستند و به شما کمک می کنند تا به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید.

ایمیل‌های شخصی‌سازی شده بنویسید و آنها را جذاب کنید - با نوشتن پیام‌های شخصی‌شده حاوی اطلاعاتی درباره محصول/خدمات و مزایای آن، توجه صاحبان وب‌سایت را به خود جلب کنید. توضیح دهید که چرا می خواهید با این وب سایت خاص همکاری کنید و مزایای آن را برای هر دو طرف ذکر کنید. همچنین، سعی کنید پیام خود را جذاب و جذاب کنید تا مخاطب را تشویق به یادگیری بیشتر کنید.

دسترسی به رسانه های اجتماعی را امتحان کنید – ارتباط ایجاد لینک فقط مربوط به ایمیل نیست. رسانه های اجتماعی روشی موثر برای ارتباط با افراد و مشاغلی است که می خواهید با آنها همکاری کنید. محتوای خود را به اشتراک بگذارید، در مورد پست های آنها نظر دهید و با پست های آنها درگیر شوید تا مورد توجه قرار بگیرید. با متخصصان حوزه کاری خود شبکه کنید، به آنها پیام دهید و مانند تبادل لینک همکاری کنید. بنابراین، اگر هنوز یک حساب کاربری لینکدین یا فیس بوک ندارید، وقت آن است که آن را راه اندازی کنید.

محتوای برجسته ای ایجاد کنید که قابل پیوند باشد – محتوای خوب برای گسترش لینک سازی ضروری است. مردم به مقالات با کیفیت پایین لینک نمی دهند، بنابراین مطالبی بنویسید که آموزنده، جامع، مفید و مرتبط باشند. همچنین، روی طراحی وب سایت خود کار کنید تا مطمئن شوید که محتوای شما به راحتی قابل اشتراک گذاری و ارجاع است. صفحه خود را مرور کنید و به این فکر کنید که چگونه می توانید UX را بهبود بخشید.

از ابزارهای توسعه پیوند مانند منابع معتر یا منباع قوی بهره مند شوید – این ابزارها می توانند در زمان و تلاش شما صرفه جویی کنند. آنها دارای ویژگی های خودکار هستند که به شما امکان می دهد وب سایت هایی را پیدا کنید که شایسته همکاری هستند و به راحتی با آنها تماس بگیرید. با کمک آنها، دسترسی به لینک بیلدینگ آسان تر و وقت گیرتر می شود. با این حال، برای انتخاب پلتفرم‌های مناسب، باید کیفیت آن‌ها را خودتان تأیید کنید. بنابراین، اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید و به چه مواردی باید توجه کنید، می توانید از خدمات حرفه ای لینک بیلدینگ ما بهره مند شوید .

نتایج و پیشرفت خود را تجزیه و تحلیل کنید - برای به‌روز ماندن در تلاش‌های ایجاد پیوند ارتباطی خود، نتایج خود را به طور مداوم پیگیری کنید. تعداد بک لینک هایی که موفق به بدست آوردن آنها شده اید و تأثیر آنها بر روی سئو و اهداف تجاری خود را تجزیه و تحلیل کنید. سعی کنید موفقیت کمپین های خود را بسنجید، به این معنی که تاثیر آنها بر ترافیک، دیده شدن و فروش شماست. داده های موجود را زیر نظر بگیرید تا زمینه های بهبود را بیابید و کمپین های لینک بیلدینگ خود را حتی موثرتر کنید.

استراتژی‌های توسعه پیوند – پیش‌خرید

گسترش لینک سازی یکی از جنبه های مهم سئو است که به بهبود رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو، دستیابی به مشتریان بالقوه بیشتر و افزایش ترافیک و شناخت شما کمک می کند .

با استفاده از تکنیک های توسعه توضیح داده شده در این مقاله، می توانید بک لینک هایی را به دست آورید که پروفایل لینک شما را بهبود می بخشد و تلاش های سئوی شما را به سطح بعدی ارتقا می دهد.

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ امروز با آپ بک لینک به شماره 91303758-021 تماس بگیرید تا دریابید که چگونه می توانیم به شما در بهبود تلاش های ایجاد لینک کمک کنیم!